:)

Ja onsdag idag och jag är hemma från skolan idag igen, är sjuk. Det känns så tråkigt när vädret är så himla fint och det äntligen håller på att bli våår :) jag är på bra humör nu för att det är så fint ute, solen skiner och det är varmt :). har redan varit ute och suttit på altanen och jag njöt verkligen :) så härligt ! hoppas att det här håller i sig nu så att det kan bli sommar nån himla gång. jag verkligen längtar till sommaren nu, ska bara vara ute hela tiden och bli brun. vara med kompisar, festa sola och bada :) åååh jag blir helt galen bara jag tänker på det :) bara det inte blir lika väder som förra sommaren, var lite dåligt då, mycket regn:S men det ska inte ske iår :D det har jag bestämt :).

Ja på söndag är det den 5:e och jag fyller 17 :) thihi. inte nått speciellt men det är alltid 1 år närmare 18 ;) haha. och körkort ;) det blir härliga tider :D. ja så är det :)

Parken snart då :) eller ja om 29 dar :) tror jag xD då blir det skoj :) längtar som faan :D

ja det var nog allt jag hade på hjärnan nu iaf :)   nu ska jag dra mig ut och sitta och njuta i solen :) hade bäst :) skriver kanske senare :) pusshej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0