måndag

ja nu är det måndag och det är tungt. men hade iaf en kort dag idag från 8.35 till 11.40. så det va helt okej. var på kupolen man mamma efter och köpte benskydd och sen köpte jag en skinnjacka på Qvarnstörms eller vad det heter ;) mamma betalde :O ! haha Happyface ;) åkte hem och jag gick ut och gick :) pratade i tele oxå :) mycket trevligt. gick hem sen och käkade och nu sitter jag här. funderar på vad jag ska göra resten av kvällen. kanske ut och gå, bara vara hemma, äh jag vet inte, får se vad som händer.

bara 2 dar kvar i skolan nu :D fan va skönt det ska bli :)  sen på torsdag är det sista april och då innebär det att det blir parken :D!!!! har längtat som tuusan :P Anette ska med oxå:).

jag vet inte vad jag ska tro, är det sant det du säger eller säger du bara så? ibland verkar det som att det är okej men ibland inte. Vill få ett riktigt svar. Vet inte vad jag ska göra heller, men det är inte så lätt heller. Hoppas bara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0