måndag

ja måndag idag och första dagen i skolan efter lovet, var lite drygt att gå upp imorse men det gick tillslut. dagen var kort så det var skönt:) efter skolan skulle jag till tandläkaren sen åkte vi till rusta och sen hem. skönt att vara hemma. väntar just nu på mat och jag är jättehungrig.

helgen var helt okej  :) i lördags var det fest hos Alex som fyllde 20 ! hade hur kul som helst! även fast jag var helt slut efter dagens träning och match. kom kanske hem 20 i 3 och var jättepigg så jag kunde inte sova. efter nån timme kunde jag äntligen somna. i slutet av festen satt jag och Petri och pratade om allt möjligt:) världens snällaste pojk ;)
det var lite om lördagen, fredagen var lugn och jag tillbringade halva kvällen hos tobbe :)andra halvan tränade jag. Söndagen var ganska tung. Mådde inte spec bra :P men vad gör det? :P

nej nu ska jag äta och sen ska jag kanske ut och gå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0