baby don't cry

inte speciellt händelserik dag, ganska tråkigt faktiskt, lång va den oxå ända till 10 i 4 :S men den gick fort och det var skönt. det händer inte mycket ikväll inte, ska ta en dusch och sen ska jag nog bara se på tv och sova, känner att jag behöver det.

igår var jag iallafall på hockey med pappa :) det var den första a-lagsmatchen som jag var på iår, och det blir fler tror jag :)
i samma ögonblick som jag klev ur bilen såg jag väl såklart dig.. kände bara att jag ville vända på klacken och åka hem men det kunde jag ju såklart inte.. tror iaf att du såg mig, eller ja det kändes som att du gjorde det. kan ju bara säga att det var drygt. :(  fanfanfan!

<3

Kommentarer
Postat av: Jonna

Kan förstå det, dom satt ju inte så långt ifrån er heller<3

2009-12-10 @ 17:28:18
Postat av: victoria

nej dom gjorde ju inte det, ändå såg han mig inte.. <3

2009-12-13 @ 17:27:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0