don't walk away

måndag idag och det suger verkligen.. det va en ganska så lugn dag i skolan men när man kommer hem så känner man sig inte direkt välkommen eller vad man ska säga.. jag vet inte vad det är för fel, men nått är det.
jag vågar inte fråga heller för jag vet hur det kommer låta. vill bara att allt ska vara som vanligt men det är det inte. jag hoppas att det kommer att bli bra snart..jag vill verkligen det!

nej nu är det slut på tråkigheterna men jag ville bara skriva av mig.

ny dag = nya möjligheter! får ta nya tag imorgon och försöka vara positiv!

nej nu ska jag kika lite. hade
puss<3

Kommentarer
Postat av: stora syster

hm..det lät inge skoj...du får väl ringa syster och prata om du vill.. puss!

2009-12-16 @ 22:59:24
Postat av: lillasyster

nej det va inge skoj heller.. <333

2009-12-18 @ 19:02:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0