helgen

ja helgen har varit allt annat än lyckad måste jag säga!
i fredags så var jag bara hemma vilket inte var så kul men lördagen tog igen det kan jag lova :)
vi åkte till Malin i Leksand vid 4 och började städa direkt när vi kom dit eftersom att det skulle komma folk vid 6. stress stress. men när alla hade kommit så var det full rulle! vattenpipan kom fram och gick laget runt flera gånger! sen körde vi "jag har aldrig" och det gick ju som det gick. skulle nog aldrig ha druckit det där känner jag nu :P men vid 1 ungefär så drog vi ner till sibylla i omgångar för att få lite käk. jag kan ju säga att jag gav upp att köa ganska så fort för det ar ju iskallt! jag och Zebbe ringde efter skjuts och åkte tillbaka till malin, men där var det ju ingen hemma och så var det låst så vi fick lov att åka tillbaka och hämta nyckel och dom andra som skulle hem till Malin. väl hemma hos malin så gick vi och la oss ganska så direkt vilket var skönt!
jag, Zebbe, Malin och lukas sov inne i Malins sovrum och Lina och josephine sov i bäddsoffan i vardagsrummet:)
haha inte kunde jag sova heller på grund av flera anledningar ;)

vaknade först 8 idag av malins larm eftersom att hon skulle spela match vilket hon inte var så sugen på :P
somnade om och vaknade 10 kanske. och när Lukas kommer upp frågar han om jag fick lite Black Mamba inatt! hahaha!! men men.. städade och gick till tåget 20 över 12 typ, men en jätte huvudvärk.. men det är smällar man får ta när man ska ligga på topp :D

jaja jag kan ju säga att det var en grymt rolig kväll igår iallafall! tack alla som gjorde den! :)
nej nu ska jag äta lite :)

pusss
/victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0