helgen

ja helgen har varit den bästa på länge :)

i fredags så var vi hemma hos Josephine och kikade på idol, åt massa godis och chips, såg på filmer från 6:an och skrattade! underbar kväll :D och det var bäst att Erik vann Idol!! han är ju bara så braa!

igår så åkte jag och malin på träning till 10. pratade lite inför säsongen och den som har varit. halv 11 så började träningen med herrarna! skitkul och äntligen få spela fotboll :D tycker att det gick hyfsat bra oxå. har inte rört på mig så mycket sen fotbollen slutade tror jag :S känns verkligen i kroppen idag, TRÄNINGSVÄRK!! :P men det måste ju betyda att jag gjorde nått iaf ;) efter träningen så åkte vi till mockfjärdshuset och käkade tacos, Mums! :) när vi hade ätit klart så åkte jag och malin hem till mig och fixade iordning oss inför kvällen :D åkte tillbaka till halv 5  ungefär. under kvällen så var det tipspromenad, mat, pingisturnering och massa annat :) jag kan ju bara säga att jag vann min tävling när man skulle trä på en kondom på en squash (stavning) med munnen! gick på kanske på 7 sekunder! haha är faktiskt ganska stolt eftersom att jag aldrig har gjort det förut, men nu vet vi vad jag går för :P haha
i slutet så var det bara jag, Linda och Alexandra kvar, gick och städade, dansade och skrattade:) när deras skjuts kom så gick jag hemåt alldeles själv:P fick telefon från Sundman och Lindberg oxå. Fick skjuts hem från fotbollsplanen som jag tyckte var väldigt onödigt, men jag blev tvingad :P slapp frysa sista biten iaf =)

och idag har jag bara legat i soffan och slappat.. mår som jag förtjänar idag.

men jag vill säga TACK till alla som gjorde kvällen till en jättekul fest! :) speciellt tack till Linda, Millan och Alexandra! :) måste göras om snart igen! (=

pusspåer<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0