like ice

det är en sak som jag inte förstår,
hur kan du säga en sån sak när du inte ens menar det?
nej men inget ska förstöra det här
nej eller hur
allt kommer bli som vanligt sen
jag kan säga dig att det kommer det inte bli
och jag tycker att det är förjävligt om jag ska vara ärlig
det suger verkligen
tycker att det är ganska så dålig stil att inte höra av sig på så lång tid
känns som att allt du har sagt bara har varit någonting som du måste säga
bara för att jag ska tro på det
och det gjorde jag
men nu vet jag ju hur det egentligen är
allt jag kan göra är bara att hoppas

och om du läser det här så tror jag att du vet att det är dig det handlar om
och jag hoppas att du gör nånting åt det.
att du åtminstone hör av dig.
för jag vill inte att det ska vara såhär
jag vill ha det som det var
du är den jag kan prata om allt med
och jag vill att det fortsätter så
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0