this is it

tisdagen är avklarad och det känns skönt. känns som att den här veckan inte kommer att bli så drygt ändå och det känns riktigt bra! på fredag ska vi inte ha nå måleri för vi ska kolla på lucia i skolan:) haha kommer nog bli kul! inte så seriöst ordnat tror jag, men vi får väl se:)
idag bestämde vi oss för att ha ett volleybollag till turneringen nästa torsdag, 6 tjejer och 2 killar(Y) blir nog kunglaget :D haha vi ska ha cowboytema i vårat lag, så vi ska ha cowboyhatt, rutiga byggskjortan, jeansshorts/trasiga jeans sen nån pistol eller nånting, vi kommer att vinna utlädnadspriset lätt som en plätt :D haha men turneringen kanske inte går som planerat men det visar sig, vi kanske är grymma ;) who knows? (Y)

ska nog ut och gå med mamma och pappa sen så att jag för röra lite på mig! måste börja göra det faktiskt. ska nog köra igång med nån slags träning snart iaf!

förresten så tror jag att Jesper fick hjärnskakning idag.. vet inte hur han lyckades men när Markus berättade så lät det ganska kul och klantigt :P men det är ju Jesper så jag är inte förvånad ;) haha

why do you make it so hard for me to say goodbye?
but I really hope I can do it..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0