Torsdag

Hej :P idag har jag skaffat blog för er som inte vet :P och vi får väl se hur det här går :P haha.
har iallafall varit i skolan idag och det va väl helt okej faktiskt. På idrotten skulle vi ha vattenpolo men jag, Mathilda och Anette ville inte vara med så vi gjorde andra egna övningar i vattnet :). Kanske såg lite konstigt ut men vi hade kul!
Sitter just nu på pappas jobb och väntar på att han ska sluta så jag får åka hem. Men jag vet inte vad jag ska göra när jag kommer hem. Ska kanske med mamma och pappa ut och gå en sväng så man kommer igång lite innan söndag för då ska jag på träning :D! Nej nu vet jag inte vad jag ska skriva mer så det får bli såhär så länge. Vi får se när jag skriver nästa gång, om det tar för lång tid så får ni väl påminna mig :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0