..

ja torsdag idag och snart har jag jobbat en hel vecka, skönt med lite pengar nu till sommarn, och till cypern. Men har så jävla ont i nacken. suttit på konstiga sätt hela veckan. men det är bara att le och se glad ut. Nästa vecka blir inte lika lång, ledig på fredag och jobbar halvdag på torsdag :) så det blir skönt.

är ju midsommar på fredag och jag vet inte än vart jag ska vara riktigt, jag och Erik har pratat lite om vad man ska hitta på. Kanske blir Nås eller Tansen, får se. Bara det blir kul och det hoppas jag verkligen att det blir! :) och fint väder är ett jättestort plus! det måste det va på midsommar!

Vet inte vad jag ska säga, det är så svårt nu. Jag vet inte heller hur jag ska göra. Vet inte hur jag känner eller nånting. ändå saknar jag dig hela tiden. Kan inte sluta tänka på dig. Önskar att nån bara kunde säga hur jag skulle gå till väga med det men så funkar det inte, tyvärr. Ibland så är det jättebra och man är jätteglad, men ibland så vet jag inte vart jag är i dina tankar, om jag egentligen finns där. Vill träffa dig nu iallafall. <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

dra till torsång på midsommar :D

2009-06-12 @ 01:58:04
URL: http://izabellahedlund.blogg.se/
Postat av: lina

om du ska till nås vill jag följa :D:D

2009-06-12 @ 21:56:36
Postat av: lina

asså för jag har ingen att vara med där än, men jag är sugen på att åka dit :) så slå en pling om det blir nås? :)

2009-06-12 @ 21:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0