:)

jaha då är det lördag igen och jag sitter och väntar på mat. tränade imorse oxå, va ganska skönt faktiskt. och det känns bra såhär efteråt.

igår var jag hemma hos Josephine och såg på film. riktigt mysigt. efter filmen så satt vi och pratade om allt mellan himmel och jord, behövdes en liten uppdatering av våra liv ;).  Ska nog dit ikväll oxå och se den där filmen om Benjamin nånting s otroliga liv eller vad den heter. :P blir nog lika trevligt som igår.

tänker på dig varje dag, tänker på att det var precis en vecka sen vi var i Vansbro och jag skulle hem. Du följde mig till bilen och du kysste mig. jag tänker på den där kyssen varje dag, hur det sprudlade i kroppen när våra läppar möttes och hur mycket jag ville stanna hos dig. Önskar det vore nu som vi stog där på gatan och kysstes, men det har gått en hel vecka, en hel vecka som känns som en evighet. Vill vara hos dig nu<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0