måndag igen

jaha då var det måndag igen och första riktiga dagen på sommarlovet, men jag gjorde min första arbetsdag hos pappa idag :) dagen gick jättefort och det är ganska skönt. Ska på träning snart iaf. ska bli skönt och få röra lite på sig. behövs verkligen efter denhära helgen:)

Fredag: va och kollade på Lindas och Tobbes student :) tjusiga va dom. på kvällen så va det studentfest hemma hos Tobbe och det va kul. Grät lite oxå pågrund av att jag skrattade. Finns några sjuka personer i släkten :P säger inga namn.;) ja kom hem ungefär halv 2 och då ringde Linus :) pratade i 45 min kanske, kommer inte ihåg, va ganska så trött.

Lördag: Gick upp 10 ungefär för att jag skulle på Mockfjärdsdagen. Åkte moppe med Malin dit. Var inte så jättekul som det brukar va. Och det var mycket pågrund av vädret. det kunde ju ha varit bättre. det ska vara sool på Mockfjärdsdagen! Inte regn!. Men inget man kan göra åt. Åkte hem till Josephine halv 1 och käkade jordgubbar och mjölk :) satt inte helt fel. åkte sen hem och duschade innan vi skulle åka till Vansbro på cruising. träffade syrran och Lena. Vi satt på puben och hade det kul :) Linus va oxå med! Va med honom hela kvällen tror jag. Riktigt trevligt ;) ja jag kommer inte ihåg så mkt mer. men det va lite av det som har hänt i helgen! ska försöka uppdatera lite oftare. men nu den här veckan kommer det bli svårt, men ska försöka! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0