ont

onsdag idag och sista dan i skolan, men jag är hemma. va hos tandläkaren igår och jag har så jävla ont i käften så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Kan inte äta eller nått. Och vi skulle tvätta golvet idag i skolan och jag kände att det orkar jag inte. orkar inte ligga på golvet och krypa när jag har så ont. blir ju bara ännu värre då. Så jag bestämde mig för att vara hemma och ta det lugnt istället. Ska nog till skolan imorrn för vi har avslutning då. Ska grilla tror jag och leka nå lekar :P vet inte om jag kan äta men får väl va utan annars då. Får väl se.

idag blir det väl inte så mkt gjort tror jag, kanske ska på träning, vi får se hur det är då.

nej nu ska jag sluta skriva och kolla runt lite mer. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0