sjuk.

ja det va ett tag sen jag skrev, men har inte riktigt haft tiden och orken. men nu skriver jag iaf. sitter hemma och är genomförkyld nu när jag har slutat jobbat och får sommarlov, fint väder är det ute oxå! precis min tur. men det är bara att bita ihop och göra det bästa av situationen.

På midsommar var jag i Nås och det var jättetrevligt :) träffade massa nya och trevliga människor :) dansade med Jesper gjorde jag oxå :)  kulkul. ja finns inte så mkt mer att säga. bara att det va en bra midsommar! :)

på söndag kom syrran hit och hälsade på. förljde med henne hem till vansbro sen :) på kvällen gick jag ut med hunden och träffade Jesper :) så vi gick en vända och pratade om allt möjligt :) trevligt trevligt! och igår åkte jag hem. sen har jag inte gjort så mkt mer. ska ta det lugnt så jag blir frisk nångång. fast ikväll ska jag till floda och se på fotboll :)

ska försöka träffa Linus under veckan oxå, får se hur det blir, men jag vill verkligen!

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0