:)

igår när jag vaknade va det riktigt segt att gå upp men jag fick lov. skolan va väl helt okej :) hade ganska kul. Sara satt i sitt rum och målade och nästan skriker ut frågan : Victoria? sög du på tummen när du va liten?! jag och bella visste inte vart vi skulle ta vägen :P vem frågar nått sånt? xD men men vad skulle vi göra utan sara? <3 slutade kvart i 3 och åkte ner till pappas jobb och satt vid datorn. åkte hem och väntade på att jag skulle på träning. efter träningen så ringde linda och frågade om jag skulle med till bingen och jag hade väl ändå inget annat att göra så jag följde med. och tur va väl det för jag hade riktigt trevligt :) när bingen berättade massa saker så satt och jag tobbe och rös för att det va så äckligt. och det värsta är ju att det är sant :S usch! men iallafall, det va en trevligt kväll :)

idag vet jag inte alls vad jag ska göra. väntar på att det är nån som ska ringa och säga vad som händer ikväll :)

nej nu blir det inge mer skrivande :P hade bra :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0