(:

jaha då sitter jag här igen och har tråkigt. skolan idag var väl helt okej. kort dag så det var skönt :) inte lika skönt imorgon men det är smällar man får ta. varit hos tandläkaren idag oxå, inte alls kul, hon gjorde illa mig så jag blödde ganska mkt. Men shit happens. När jag kom hem därifrån åt jag mat och sen gick jag ut och gick en sväng med pappa :). riktigt skönt att få röra lite på sig :). Blir väl att kolla på tv resten av kvällen. och det blir väl inte så länge, för jag är så himlans trött på kvällarna nu för tiden så det är ju pinsamt :P haha men så kan det gå.

I helgen ska jag förmodligen till min syster :) åker på fredag tror jag och kommer hem på söndag :). Hon hade funderingar på om jag ville följa med till Karlstad på hundutställning oxå :P det vore ju kul eftersom jag aldrig har varit på en. Tinis ska ställa ut sin rottis:). så det blir kul att få göra något nytt och få vara med världens bästa syster <3 Tänk om jag inte skulle ha henne som syster, då vet jag inte hur det skulle vara. Hon är liksom den som man kan prata med om allt och hon finns alltid där för en. jag tror inte att jag skulle klara mig utan henne. hon betyder så jävla mycket för mig, alltid vi :) <3 jag är så glad att hon är min storasyster :) jag älskar henne <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0