helg

ja nu är det helg och det känns underbart :) igår så va jag hemma med mamma och pappa och kikade på hockey och hade mys :) Leksand förlorade, tråkigt som fan. men dom kommer :).

nu är jag själv hemma :) mamma jobbar och pappa är på sitt jobb och svetsar sin folkracebil. har inte planerat mig dag så värst mkt,

vill ut och springa lite men har ingen ork just nu :P kanske gör det senare :)

Ikväll blir det nog bara att vara hemma och mysa :) ska nog se på wallander och kanske melodifestivalen fast det suger. Jens ville att jag skulle komma över dit en sväng så jag kanske går dit en stund :) vi får se.

Imorgon ska  jag iallafall spela fotboll i blge :) på konstgräs xD vi får väl se hur bra det kommer att gå :P

nej nu blir det inget mer skrivande, kanske uppdaterar senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0