jaha.

ja då var man hemma igen, har varit i vansbro heela helgen :) har varit jättekul :)  ibland kan man ju börja fundera på om vi verkligen är systrar. Hon är så färdig så det är ju nå sjukt :P. Men ja finns inget att göra åt(:.  fredagen så kollade vi på let's dance och spelade lite kort och hde det mysigt. lördag var vi hemma nästan hela dan, sen lite senare på kvällen åkte vi till gröna lid och hälsade på lite. trevligt. sen åkte vi hem och gjorde mat, Tinis kom oxå över och åt och va kvar hela kvällen :) drack baileys och mjölk, göttans :) hade riktigt mysigt :) Tinis är ju inte heller som alla andra :) men vem har sagt det :P. söndagen åkte vi iaf skoter och det var skitkul :) jag och anders tog en sväng i skogen :) man känner sig så fri och lycklig när man åker, man glömmer lixom bort allt det som inte är bra. det är så skönt.
när vi satt och åt lite senare så får jag ett sms där det står, vad i helvete håller du på med??? gissa vem det va från?  nu va det tydligen jag som ville splittra deras förhållande på nått konstigt vis, inte fan vill jag det! men allt jävla skit ska gå ut över mig av nån underlig anledning! jag bad dig att dra åt helvete för nu orkar jag inte med dig nå mer !!!!! du kan dra åt helvete !


skriver nån annan gång

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nicklas?

2009-03-30 @ 16:50:22
URL: http://[email protected]
Postat av: Linda

Nicklas?

2009-03-30 @ 16:51:28
URL: http://levt.blogg.se/
Postat av: Anonym

??

2009-04-01 @ 12:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0