onsdag.

jaha idag är det onsdag och jag är ledig :) ganska skönt kan jag säga. när man är ledig så tänker man att imorgonska jag sova länge, men det går inte, jag vaknade halv 8 idag. kändes helt värdelöst. men men jag gick upp iaf och käkade frukost och sen satte jag mig här. har inte gjort så mkt mer. mamma skulle till Kent idag så är själv hela dan :) det har blivit bättre med honom men han ligger fortfarande på iva. han pratar och andas själv :). men nog om det.

Igår va jag på kupolen igen :P var där i förrgår oxå. köpte ett par skor och en bh :) har letat efter skor hur länge som helst och har inte hittat några men nu har jag :D. jaja.

snart är det helg och det ska bli hur skönt som helst :) ska nog bara ta det lugnt för en gångs skull :P och så blir det en extra lång eftersom jag är ledig på måndag :) det är friluftsdag och jag vill va hemma :) men så är det :)

ikväll ska jag träna fotboll :) ska bli kul :) sen på söndag har vi match i borlänge på konstgräs :P haha vi får ävl se hur det slutar, vet inte ens om vi har ett lag tills dess :P ingen målvakt heller:P

ja ska dra nu kanske skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0