söndag

ja då är det söndag och den tråkigaste dagen på hela veckan. jag ska väl se på hockey idag och sen vet jag inte. ska inte på träning iaf, för jag har ont i min ljumske. så det blir väl att ta det lugnt. kanske ser på beck ikväll.

igår vaknade jag 1 och var hur trött som helst, men jag fick lov att gå upp för att inte sova bort hela dagen :P satt vid datorn till kvart över 5. på kvällen så va jag med linda, vi var ute och gick typ hela kvällen. stannade till hos bingen en sväng och kollade vad han gjorde och lånade toan. gick ut sen igen och pratade om allt möjligt. träffade på Beecham och Alex oxå :) trevligt. gick väl hem vid 10 kanske, eller ja bingen skjutsade hem mig. sen såg jag bara på tv. men det har varit en rolig helg men bra människor :) <3 hoppas på en lika nån annan helg :)

nej nu ska jag ge mig. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0