dagen efter

ja jag skrev igår men det försvann så jag orkar inte skriva om det så nu blir det såhär. parken igår då:) skitkul !  va först hemma hos malin och grillade och hade en liten förfest. Massa pojkar va med oxå :) åkte till parken med MORMOR :D haha när vi kom dit så gick vi mest runt och pratade med alla. träffade på massa folk som man inte sett på jättelänge. trevligt! stod typ ute mestadels av kvällen men kvart i 12 gick jag in och skulle träffa syrran men hon kom ju aldrig så jag gick ner på dansgolvet helt själv och hittade på massvis att dansa med :) hur kul som helst! Johannes som lovade att han skulle dansa med mig gjorde det oxå :) hände lite mer men detaljer behöver vi inte gå in på. ;)  kvart i 1 kom lina och jonna och slet i mig och sa att vi skulle åka nu. fick lov att säga hejdå till petri som jag dansade med då. lackade ur lite faktiskt om jag ska vara ärlig. men det är inte så lätt och höra telefonen när man står och dansar. aja åkte iaf hem då. sen när jag kom hem så pratade jag med mamma och pappa och hade skitkul ;) haha! och idag kl 10 ringer min syster och väcker mig! kunde såklart inte somna om. satt och käka frukost med föräldrarna och pratade om igår och hur full jag va :P för det visste ju dom tydligen ;) haha! skönt de! så nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra, men jag funderar på att gå ut och gå innan träningen som är 15.00. yippe! men det va min kväll det :) men nu ska jag dra mig :) skriver väl nån mer gång :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0