helg

ja nu är det äntligen fredag, men den är nästan slut. men jag va i skolan idag till halv 3. gick lite tidigare för att hinna med kvart i 3 bussen. kom hem och såg lite på tv. åt lite och sen skulle jag åka och kolla på fotboll :) va kul, men kallt och regnigt. kom hem 9 iaf och kollade på hockey. så jävla tråkigt att Sverige förlorade! men dom måste ju ta bronset iaf får vi hoppas.
imorgon kommer min syster hem :) hon ska på klassfest så hon ska sova här :). jag har inte bestämt mig om jag ska till björbo eller inte. vi får se hur jag känner imorgon. är inte så sugen som det känns nu. men vi får väl se. blir nog en lugn dag imorgon iaf. 
På söndag ska jag spela match :) ska bli kul! hoppas att vi har turen på våran sida! skulle sitta fint med en vinst.
ja så ser min helg ut iaf.
Nu är det inte mycket kvar i skolan heller och det är så otroligt skönt! nästa vecka går jag 5 dar. veckan därpå går jag 3 dar. och veckan därpå går jag 5 dar tror jag och sen är det studentveckan :) sen är det loooov ;D! men 1:an har gått så fort att det känns som att jag precis har börjat! men det är väl positivt :)
nej nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, kände att jag fick lov att uppdatera lite. sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0