kul :)

jaha det va ett tag sen jag skrev men jag har verkligen inte haft tid eller ork. men nu gör jag ett tappert försök. igår va jag iaf i Gimmen på grillfest, det var trevligt och jättemysigt :) önskar att jag hade en egen stuga på en egen ö :) så jävla fint de va där ute. men iaf, vi åkte dit vid 5 ungefär och blev hämtade av Linus, Magnus och Krille i båten. efter många om och men så var vi på väg ut till ön :) kan inte beskriva hur skönt det va att sitta där i båten och bara vara. sån underbar känsla! när vi kom dit så började grabbarna att grilla, och mathias jagade fisk :P hahaha. gick inte sådär jäättebra men men. efter maten så satt vi i hammocken och njöt av solen. var ut med båten i nån timme lite senare på kvällen, det var en liten båt men vi klämmde ner oss 9 st i den :P trångt men mysigt! var ute och åkte runt Gimmen och vissa fiskade. lyssnade på musik oxå. ja det var bara en liten del av kvällen men jag orkar inte skriva nå mer. åkte hem vid 12 ungefär och det var verkligen en lyckad kväll! jag skulle få komma dit nån mer gång i sommar om jag ville :)

nej nu ska jag sluta skriva och göra nått vettigt :P pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0