torsdag

idag har jag varit i skolan till halv 3. kom hem 10 över 4. och nu sitter jag här och väntar på att jag ska på träning. är inte direkt sugen på att träna för jag fryser och är jättetrött. men det ska bli lite skönt faktiskt.
idag på idrotten så skulle vi göra nå konstiga pyramider på en grupp av 5 pers:P det gick ganska bra till en början men när anette skulle ligga på mattan och skulle hålla i mig vid axlarna medans jag stod rakt upp gick det inte så bra. hon orkade hålla mig uppe men innan dom andra kom upp så orkade hon inte längre:P föll platt ner på mattan:P men vi var duktiga! sen spelade vi tjejer mattrugby och det var skitkul! våran lag vann ju såklart ;) haha.
efter det så va det bara att duscha och åka hem. skönt. och imorgon blir det att bryta färg hela dagen lång. dryygt! har börjat tröttna på det nu. men jag får väl hålla ut.
nej nu ska jag sluta skriva och göra nått annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0