helg

ja nu är det äntligen helg och jag har inte planerat nånting och det känns förbannat skönt! :)
den här veckan har väl gått ganska fort ändå och det är bara ett stort +! men det blir väl så att helgen går lika fort.. synd nog. ikväll ska jag iaf se på hockey! malmö-leksand :D hoppas leksand vinner! :)

Imorgon kanske jag mamma och pappa ska åka till Gävle :) det vore skitkul! längesen jag va där nu. hoppas hoppas hoppas!

det går bättre och bättre för varje dag känns det som
visst, jag tänker på dig någon gång varje dag
men det är inte så konstigt, det gör man ju
men jag mår faktiskt bra
det var nog såhär det skulle vara
det skulle inte vara du och jag
men jag saknar dig
hela tiden...

pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0