helgen:)

helgen är snart över och det har gått jättefort. är helt slut.

I fredags så var jag barnvakt åt Oscar och Serena, vi såg på film och åt godis=) sov mellan dom på tvären i sängen så jag hade benen utanför! Jätteskönt verkligen! =) Serena somnade väl kanske runt 12 och Oscar halv 11. så jag la mig lite efter Serena. alla 3 vaknade samtidigt och klockan var då kvart i nio. åt frukost och såg på film:) lite senare så kom jimmy och nennu och hämtade oss:) riktigt söta ungar! =)
Åkte hem och duschade och fixade mig innan vi skulle åka till Blge och hämta Malin och sen åka till Sara i Milsbo.
när vi kom hem till sara så såg vi på film och sen gjorde vi tacos! riktigt gott :D såg på robinson gjorde vi oxå :)ungefär 10 kom bella och vi spelade spel:) charader (eller hur det nu stavas) körde vi och jag och bella var helt klart Bäst :D eller nej kanske inte ;) Bella va iallafall bäst! Vad är Röntgad? hon sa det med ett sånt uttal så att det lät helt fel, som att det var 2 ord, rönt gaad :P haha! Vi vann iaf inte! men kul hade jag :D

vaknade 10 idag och kände mig helt slut. käkade frukost iaf och sen såg vi på idol! Sen åkte jag med bella till blge och väntade på mitt tåg. satt på resecentrum i 1 timme och 10 min. tråkigt hade jag.. :( sen åkte jag hem:)

så det har varit en bra helg! mycket att göra så jag tror att jag kommer somna skönt ikväll :)

nej nu ska jag kolla lite mer innan vi ska laga mat!:)
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0