helgen

helgen har varit händelserik kan man väl säga.
kan kortfatta den såhär egentligen
gråt, skratt, gråt, skratt..
det är min helg ungefär.
I fredags så mådde jag dåligt hela dagen för jag visste nästan vad som skulle hända
när du ringde så blev jag kallsvettig och spyfärdig
ville inte träffa dig egentligen, ville bara ringa och säga att du behöver inte säga nått, jag förstår vad du vill.
pratade iaf med dig och det blev som jag trodde
du gjorde slut med mig..

kom hem till Josephine och kunde inte hålla tillbaka gråten
Josephine satt och höll om mig och sa nästan ingenting
men jag kände att det inte behövdes
hon fanns där och det var det enda som behövdes

i lördags så var det fest hemma hos Erik som spårade ur totalt
vissa ska stanna hemma som Josephine sa och jag håller med henne helt!
såklart så kom du dit oxå som jag inte ville.
I slutet så kom du upp bakom mig och kramade mig
du sa förlåt för att du hade kommit och att du hade förstört min kväll
du sa även att det inte hade funkat mellan oss, som du märker har jag annat på gång hela tiden
det har jag ju märkt, kändes som att jag kom i 3:e hand för dig
när du gick sen så bröt jag ihop totalt
satt mig ner på gräsmattan och grät, ville bara skrika ur mig allting men jag orkade inte.
orkade inge mer kände jag, ville bara sjunka genom jorden och aldrig komma fram nå mer.
fattar inte att en människa kan få en annan att gråta så himla mycket som jag gjorde

det är väl min helg kan man väl säga. vill bara glömma den.. vill bara glömma dig..

du finns i mina tankar.. jämt..
kan inte sluta tänka på dig.
jag tyckte verkligen om dig<3

Kommentarer
Postat av: linao

Jag älskar dig victoria och kommer alltid att göra.

jag hoppas du vet att jag finns här vilken tid på dygnet som helst, på morgonen,på dagen på natten, jämt! <3333



'Cause there has always been heartache and pain

And when it's over you'll breathe again

You'll breathe again



Let me be the one you call

If you jump i'll break your fall

Lift you up and fly away with you into the night

If you need to fall apart

I can mend a broken heart

If you need to crash then crash and burn

You're not alone<3



2009-11-09 @ 19:41:02
Postat av: sofi

jag finns här ifall du vill prata eller bara vara. det är sånt vi kusiner finns till för :) <3

2009-11-09 @ 20:34:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0