kväll

dagen har gått ganska fort men ändå så har den varit jättelång på nått konstigt vis.
hade måleri på förmiddagen och då satte jag väv på mig vägg. och det man hör på långa vägar är att Jesper går och sjunger Högt! haha han är så härlig. han är verkligen i sin egen lilla värld:)
lång dag imorgon oxå :( vaccin ska jag oxå ta..

sen hade jag matte idrott och engelska. segt va det, men tillslut var dagen slut och jag fick åka HEM!:D
har varit ute och gått med mamma och pappa och sen blev det duschen och nu sitter jag här och kikar.

blir nog att lägga sig tidigt ikväll för jag är så trött och vill bara soova sova sova!:)

nej nu ska jag ge mig.
pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0