ny vecka

helgen är över och det gick väldigt fort. gjorde inte så speciellt mycket tycker jag

I fredags så satt jag bara hemma och myste med min mamma och pappa coh såg på tv och åt massa gott :D

I lördags blev jag väckt av min mamma som sa att vi skulle åka till Gävle iallafall istället för på söndag. så det var bara att gå upp och klä på sig och äta frukost och sminka sig sen drog vi iväg. Åkte med Conny och Marie som oxå skulle till Gävle:) blev en heldag där med Ikea och köpcentret:) Och gissa vilka jag såg?? Jo jag såg Rabih, Eddie och Nicklas från IDOL:D gissa om jag är stolt! nej det är jag faktiskt inte.. Hörde när Rabih sjöng och det lär förjävligt! jaja åkte iaf hem efter det. Sen blev det en kväll framför tvn och körslaget:) Ville ju att Stefan skulle vinna men så blev det ju tyvärr inte.. Röstade på honom gjorde jag oxå:P haha! Ola vann ju med 1 % så om jag hade röstat 1 eller 2 ggr till så hade han kanske vunnit! :P

Söndagen blev iaf till att titta på film med mamma! mysigt:)

och idag så har jag varit i skolan från halv 11 till 20 över 1 :) ganska så skön dag, 2 lektioner.

Sen blev det att åka hem med Josephine. och när vi har gått på tåget så hör vi från den andra vagnen att någon säger att hon ska av här när tåget har börjat åkt. konduktören säger åt henne att det går inte att stanna mitt bland alla spår så hon får åka med till mockfjärd och ta tåget därifrån tillbaka till Blge! hahaha tyckte att det var ganska så roligt! hon måste ju ha klivit på fel tåg eller nått! men kul hade jag:)

sen så har jag och pappa bytt skärm till våran dator så nu är den najs :D resten av kvällen blir väl till att titta på tv eller att sitta här. orkar inte göra nått annat just nu.

idag igen?! tror tillochmed att du vände dig om;)


every day is a day away from you! And it feels good

Kommentarer
Postat av: josephine

klart han vände sig om snygging! ;D

2009-11-16 @ 21:15:06
URL: http://josephineehrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0