Should I?

hela dagen har jag gått och tänkt på dig. varför? jag vill kunna koppla bort det ett tag så jag blir på lite bättre humör.
har pratat med Malin idag om hur det är och hon är så förstående, hon vill verkligen mitt bästa, det märks. jag tycker om Malin Glad! :)
har varit hos josephine en sväng också, lina va där hon med. Pratade lite om allt möjligt. skönt

imorgon blir det skola till kvart över 11 sen blir det att ta bussen hem. vet inte vad som händer på kvällen men det visar sig.
på lördag blir det iaf fest hos erik:) längtar lite faktiskt :D Ska bli kul:)

blir det samma sak ikväll? ligger ensam i min säng och gråter mig till sömns..
vill inte ha det såhär, orkar inte med det nå mer..

/victoriaehrling


Kommentarer
Postat av: lina

kom ihåg att det är bara att höra av sig, när som helst om det är något <333333

jag älskar dig <33

2009-11-05 @ 20:57:28
Postat av: Malin

Jag tycker verkligen synd om dig victoria som får lov att gå runt och fråga dig själv just dom frågorna. Det är drygt att tänka, men ibland kan det vara lika jobbigt att inte tänka. Att sälla sig den frågan om vad han vill egentligen är hur jobbigt som helst. Och det tar verkligen kol på en. Tro mig jag vet! Så därför förstår jag hur du känner dig. Men försök även om de är sjukt svårt. FÖRSÖK att låta bli at höra av dig till honom. Det är jätte svårt. Men försök. För så småning om kommer han inse att de är något på riktigt! Och då månste han även börja tänka. Det är jätte jobbigt att få lov att vänta på ett sms eller sånt. Man hoppas helatiden på att de är han. <Men oftast är det inte så. Men man måste verkligen försöka att låta bli. Han måste också inse att det är något. Utan att du säger något. Ha det bra nu victoria! Och på lördag ska vi ha kul!

Det är bara att höra av dig om det är något. Det vet du! Pussss älskar dig <3

2009-11-06 @ 14:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0