skolan.

sitter i skolan i biblioteket och kollar lite saker. Väntar på att Malin ska bli klar med sin rapport.
ja det har varit en ganska så lugnt dag idag, har bara haftmåleri och då har jag målat klart min Rudolf:) blev inte riktigt som jag hade tänkt men den blev klar iaf :D har bara svenska kvar nu och sen slutar jag:D då blir det att åka hem och ta det lugnt:)

senare på kvällen kanske jag ska ut och gå en sväng, vi får se om jag orkar. blir nog att lägga sig tidigt idag oxå. är så himla trött hela tiden, tror att det är bara för att det är höst och dystert väder..


vilken blick du gav mig igår! blev helt stel.. drömde om dig gjorde jag oxå:P Josephine sa att det var ödet! får väl se då;) 

nej nu ska jag fortsätta vara lite social:)

When I'm not thinking of you I feel just fine!

pusspuss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0