smärta

smärta på 2 olika sätt är vad jag har just nu. Smärta inombords och smärta utanpå
den som känns mest nu är den inombords. Den värker otroligt mycket,
speciellt på kvällarna när man ligger ensam i sängen och gråter och tänker på dig,
vet inte vad jag ska göra åt det, vet inte om det finns någonting att göra
bara vänta å se om det blir bättre eller vad ska jag göra?
jag behöver någon som kan berätta för mig

trodde inte att jag kunde känna såhär starka känslor
men det kunde jag tydligen
kan inte allt bara bli bra?

känns inte ens som att du bryr dig längre
om jag tynar bort mer och mer
trodde att du skulle förstå hur jag kände
men inte ett svar fick jag
trodde att du skulle försöka förstå
men inte

nu vet du att du har mig, kan man inte försöka då?

du vet ju att jag älskar dig, och att jag kommer att fortsätta med det
vill inte ligga i sängen varje kväll ensam, tänka på hur du tänker och tycker
hur du vill ha det, jag vill inte det
men det går inte att låta bli
vill ha dig bredvid mig så jag slipper
älskar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0