spruta..

torsdagen är över och det känns underbart! snart helg och det ska bli så skönt! idag så har jag målat hela tiden och så har jag tagit spruta mot svininfluensan och jag har så jävla ont i armen!! det gör ont när den bara hänger och jag inte gör nånting :( tyckte synd om Bella gjorde jag oxå. Men jag är stolt över henne som tog den! kul hade vi iaf när Jesper kastade fog på folk ;) haha! Jag tycker om Bella! Hon är braaa(Y) har skrivit sms med Oscar hela dagen oxå :) allt från himmel och jord;)

ikväll blir det att ta det riktigt lugnt. får se om det blir skola imorrn:P vet inte om jag orkar! jag kanske har feber, vem vet? får väl se.

helgen har jag inte någonting planerat men jag tänkte åka på folkrace på lördag men jag vet inte om jag har lust. Det enda jag ville dit för är att titta om du är där ;) men nej jag tror inte att jag orkar åka:P

du är i mina tankar någon gång varje dag
men på nått vis så känns det okej
att du är där
känner mig inte lika ledsen när jag tänker på dig
och det känns skönt
det är klart att jag saknar dig
men det känns bra
tror att du försvinner mer och mer
för varje dag som går
<3

Kommentarer
Postat av: josephine

åk på folkrace ;) sen äre fejan som gäller vettu (;

2009-11-19 @ 20:21:18
URL: http://josephineehrling.blogg.se/
Postat av: Victoria

haha nej det blir inte så att jag åker dit, ska till Milsbo :) haha men jag vågar inte siddu ;)

2009-11-20 @ 19:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0