you are in my dreams

skolan idag var helt okej. inte så mycket som va drygt iaf.. bara det att jag fick en sån jävla huvudvärk efter att jag hade legat på golvet och krälat och satt väv under en ventilationsgrej. :P

svenskan var lugn och skön, skrev litegrann och lyssnade på Rickards musik:) bra va den (Y) haha
sen nu sitter jag här och skriver. väntar på att mamma ska komma hem så ska vi laga mat:) hungrig är jag.

ikväll blir det nog lugnt:) kanske kilar över en sväng till Josephine om hon är hemma och vill tjata lite med mig:)

blir en jobbig dag imorgon! ändå till 15.40!! :O pust och stön.. men det är bara att le och se glad ut ;)

idag igen ;) happyface :D

nej nu ska jag sluta :)
pusspuss<3


Kommentarer
Postat av: josephine

kom hit och tjata! :)

2009-11-17 @ 18:12:20
URL: http://josephineehrling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0