:)

kan ju säga att jag är 18 nu och det känns ganska bra! och på tal om det så va vi ju och bowlade i måndags och gissa vem som vann?! JO JAG :D:D:D haha fan va kul det var att se killarnas miner ;) hade en helt underbar dag med min familj :)

och idag har jag varit i borlänge och kört med Rolf. Gick hur bra som helst och det va ju första gången oxå :) är så nöjd med mig själv :) så nu längtar jag tills nästa gång =)

ikväll blir det fotbollsträning och det är på tiden faktiskt! måste komma igång och ta tag i det här!! men det kommer säger jag hela tiden men det ska komma nu! så nu är det skärpning på gång :)

och imorgon åker jag till gustavsvik och badar :) hahah låter lite knäppt men så är det :) ska på äventyrsbad med Niklas =) Tim och Madde kanske oxå ska med, vi får se :) kommer nog bli riktigt kul!

nej nu blir det facebook :)
pusspuss
Victoria

Kommentarer
Postat av: josephine

gustavsvik? och det ligger ?:P haha

2010-04-08 @ 20:54:19
URL: http://josephineehrling.blogg.se/
Postat av: Victoria

det ligger i örebro typ :)

2010-04-09 @ 20:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0