ett måste

verkligen en seg dag i skolan, hade en lektion och på den skulle jag ha muntlig framställning inför klassen och det gick väl som det gick. hatar verkligen sånt där, känner hur jag blir röd som en tomat och det är inte kul! men nu är det över iallafall och det är skönt.

på torsdag ska jag köra bil med Rolf och det ser jag verkligen fram emot! gick så bra förra gången så nu har jag höga förväntningar på mig själv, kanske för höga? det visar sig väl men jag hoppas att det går bra! ska ju köra hela dan och så ska jag och han fika någonstans! hahaha undra vad vi ska prata om? känner på mig att det kommer bli lite pinsam stämning då och då men vad gör det? :D

vill gå och lägga med bredvid min älskling men det fick jag tydligen inte. så jag måste väl sitta här en stund till tills jag får lägga mig. men är så trött så snart slänger jag mig på honom och sover där :) inte helt fel det ;)

undra vad som händer i helgen då? vill hitta på någonting, kanske gå ut på krogen :) min käre bror skulle ju bjuda mig på en krogrunda så vi får väl se när det blir :) kommer nog bli riktigt kul tror jag :D inte ofta vi gör något men när vi väl hittar på något så blir det alltid kul! Love him:)

nej nu ska jag ge mig.
känner att jag måste sova så jag blir frisk nångång..

pussspuss<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0