fredag

fredag idag och det känns väl rätt okej. Har lov så alla dagar känns ju likadana. men det gör mig ingenting :) har ju varit hemma den här veckan så man kan väl säga att jag får 2 veckor lov och det är inte helt fy skam! det är skönt om inte annat! på tal om skolan, gjorde ju klart mitt nationella prov förra veckan och jag väntar spänt på att få reda på resultatet! men jag är ganska säker på att jag får G och det är jag helnöjd med! inte alla som är det men jag är!

idag vet jag inte vad som händer, Niklas åkte nyss iväg till borlänge med Lina för att försöka hitta en present åt mig eftersom jag fyller år på måndag :) jag blir 18 för er som inte visste! känns faktiskt riktigt bra. då är det bara körkortet som saknas och det är på gång :) måste väl plugga lite mer men det hinner jag med!

på måndag den 5 april så ska jag, Niklas, mamma, pappa, Jimmy, Therese och Anders åka till borlänge och bowla och äta thaimat! ska bli så kul och göra nått med hela familjen :) synd att inte Nennu kunde vara med men det blir nog fler gånger! känner på mig att det kommer gå rätt så bra för min del! vann ju sist jag var och bowlade så jag har en bra känsla, men den kan ju försvinna ganska fort när man väl har börjat :P

nej nu ska jag fortsätta kika runt lite. Vi hörs!

PussPuss
Victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0