tisdag

ja då var skoldagen över och jag har haft en enda liten lektion, känns så värdelöst att åka dit överhuvudtaget. men det är väl så det är. 
vaknade i älsklings säng imorse. först klockan kvart i 5 av hans klocka. han skulle ju upp på praktik :) sen var det bara för mig att somna om och det var såå skönt :)

får se vad resten av dagen bjuder på, Han kanske kommer hit en vända sen kanske jag ska kika på fotbollsträning för jag ska inte vara med, är fortfarande sjuk :S jag vill inte va det längre! GÖR MIG FRISK! sen ska jag plugga till körkortet! :D

Parken på fredag och det gillas skarpt :)hoppas på att det blir bra väder för det måste det vara! men vi får se :)

nej nu ska jag ge mig:)
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0