.

känner att jag måste blogga nu. har egentligen ingen lust alls. funderar på att lägga ner det här men då kommer det stunder som jag känner att jag verkligen måste blogga och då har jag ingenstans att skriva, så den får bli kvar ett tag till.

var i fredriksberg i fredags och lördags. riktigt kul måste jag säga! mamma blev ledig på lördan så hon frågade mig om vi skulle ringa och kolla om det fanns någon stuga ledig och det fanns det :) en nyrenoverad med bastu och grejs i! så otroligt snygg så det finns inte! en sån ska jag ha. iallafall så tog det oss 12 minuter och packa 3 stora väskor fullproppade med sängkläder och vanliga kläder och regnkläder och allt man behöver, sen var vi på väg :)
på kvällen ringde Therese och frågade om det fanns plats i stugan åt henne och det gjorde det! så hon kom och jag syrran mamma och pappa spelade spel och drack en god drink och hade det trevligt.
och sen på lördagen var det att gå upp tidigt och städa stugan och sen bar det av mot tyfors och kika på folkrace igen. Min pappa kom 2:a i A-finalen för D/V! han är så duktigt min pappa :)
sen åkte vi hemåt och jag fick träffa min baby <3
helgen har varit görbra! och nästa helg blir det parken på lördag och på söndag åker jag troligtvis till Sthlm :)

förresten så hade jag en jätteotrevlig dröm inatt. vaknade av att jag grät och jag kommer ihåg allt vad som hände :( tänk om drömmen blir sann, då vet jag inte vad jag tar mig till..

Älskar Niklas Persson mest av allt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0