I see the love that we share

torsdag idag och jag har match ikväll! första på länge så vi får se hur det går. konditionen är inte på topp kan jag säga. och jag hoppas verkligen att jag slipper stå. men det visar sig väl.

igår så var jag pappa och jimmy hemma hos jimmy och fixade med huset :) eller med tomten. jag ska kanske dit idag oxå och göra någonting! det är så kul när man ser att det händer någonting :) synd att det inte är ens eget bara, då hade det varit roligare :D men jag kommer nog vara där lite titt som tätt (: jag har ju bjudit  in mig själv på inflyttningsfesten haha. 

nej nu ska jag fortsätta och kika lite :)

Niklas Persson är den bästa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0