long time

som ni kanske märker så har jag inte skrivit på ett tag men jag har ingen lust alls därför blir det lite som det blir.

har iallafall varit i Sthlm med Bella, Sara och Malin :) hade skitkul! gick på stan och på gröna lund. ett minne för livet!
sen har jag varit hos min syster och hjälp henne med huset. Målade och tapetserade och det blev kanon! hon tyckte att jag var jätteduktig! kul att nån tycker det ;) tycker inte det själv så det är kul att höra.

igår så var jag och Niklas ute och fiskade. eller ja, han fiskade och jag rodde. sen på kvällen kom min bror och skulle med och fiska så vi åkte ut igen:) riktigt mysigt var det, vattnet var helt lungt och stilla så det var jättefint!

ska snart be min älskade att skjutsa hem mig för jag ska på träning ikväll.

och imorgon börjar skolan igen. får se hur det här året blir. :)

pussigull!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0