måndag

är hemma från skolan idag. mådde så sjukt illa imorse så det var ingen idé att ens försöka åka till skolan. börjar att bli bättre och det är ju skönt :) ska snart lägga mig och kika på en film men vilken vet jag inte än, det visar sig.

mamma är i blge och handlar så är helt själv hemma och det är ganska najs! bra musik på hög volym!
får se om jag ska dra mig på träning ikväll, lutar åt det hållet.

du är den enda som har fått mig att känna såhär.
trodde aldrig att jag skulle kunna bli såhär lycklig som jag är idag
har blivit besviken och sviken många gånger så jag var rädd att jag aldrig skulle få uppleva
den här känslan igen.
du har fått mig att inse att det är den bästa känslan som finns
kan inte beskriva med ord hur mycket du betyder för mig
jag kan inte visa det med kärlek heller för det räcker inte till
jag tror inte du förstår vad jag känner för dig
vill och hoppas att det alltid kommer vara jag & du
jag kommer alltid stå vid din sida
jag älskar dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0