sjuk

rubriken säger väl allt? längesen jag var såhär sjuk kan kan säga. snoret bara rinner och rinner, jag hör knappt någonting, hostan har börjat komma nu och jag mår bara dåligt.
men jag är ändå glad att jag är sjuk nu och inte sen när jag och darlingen ska åka iväg :) bara 12 dagar kvar nu :) iiih vad jag längtar! värme, sol, bad, Niklas, UNDERBART!! blir säkert någon utflykt oxå :) lovely!

funderar på vad jag ska hitta på för skoj idag! Tvn och datorn har jag ju inte alls fått nog av! men det finns inget annat att göra. skrev ett sms till N och frågade om han ville bada med mig idag men jag får väl inte svar än på ett tag..

får väl ruttna vid tvn då..

pussigull

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0