changes

blev inte att åka till syster idag.. tråkigt, men vi ska planera in någon helg när bara jag ska dit och då blir det mys hela helgen :) kanske blir som sist när vi va hemma hos Tinis och drack och hade det trevligt :)
och snart är jag 18 och vi har massa planerat då:) ska åka till Norge och gå ut där och bo där ett tag, ska åka på kryssning och det ser jag verkligen fram emot :) blir nog massa roligheter :D och man har alltid kul med syrran och Tinis :) alla har samma humor och det är bara helt underbart :D och det slutar alltid i tårar :D(Y)

min pojk hörde av sig nu, han är i fjällen med sin familj och har det mysigt :) och som jag sa i ett tidigare inlägg så är jag kär =) and it feels good!

nej nu ska jag kika vidare!
puss på er :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0