helg

ja äntligen är det helg och jag har längtat såå mycket efter den! visst veckan har gått fort och det kommer helgen troligtvis oxå att göra och det är ju lite synd.. men här ska inte klagas :)

sitter i borlänge hemma hos Niklas och myser lite med hunden. Niklas och Simon sitter uppe och spelar nå skitspel:P så fånt dom då :)
ikväll har vi inget planerat än så länge, det dyker väl kanske upp någonting som tex att åka till Tim och Madde :) det visar sig senare.

Han ska iallfall laga mat till mig idag igen och det blir väl samma som sist, det vill säga pommes frites, korv och bacon! :) annars fåsr väl jag ställa mig och laga lite mat men jag vet inte vad jag ska hitta på då :P några tips kanske? ;)

nej nu ska jag nog ta mig en macka eller nått och sen ska jag lägga mig i sängen med vovsingen och mysa lite :)

puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0