sportlov :)

vet att jag inte har skrivit på ett bra tag men jag har inte orkat brytt mig, btw så har jag inte suttit vid datorn så mycket som jag brukar heller :) men nu skriver jag! känner att jag måste skriva av mig lite.

vad som händer på lovet är att min syster kommer hit idag och vi ska ha lite fredagsmys :)
sen imorgon åker vi till blge och sen åker vi vidare mot vansbro och där stannar jag tills på söndag eller måndag :)
på onsdag är det fest jag och ser verkligen fram emot den :)
på torsdag ska jag klippa och slinga håret och det ser jag oxå fram emot :D

det är vad jag har planerat på mitt lov än så länge!

och baby kanske åker och jobbar hela veckan så det blir väl inte så mycket mys där inte, vilket är jättetråkigt!! :(
jag kommer dö av längtan! jag kanske inte ens kommer träffa honom alls och det kommer suga hårt!

nej nu ska jag försöka vara glad och tänka lite positiva tankar! att jag tillexempel får träffa honom nästa helg eller nått. men det kommer bli svårt jag lovar er!

nu ska jag ut och skotta och sen blir det duschen :)
puss på er

Niklas Persson <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0