borlänge

varit i blge idag med mamma. köpte 1 tröja, 1 t-shirt och en maskara :) blev en snabbis så jag hittade inget mer.
när vi hade handlat klart allting så kom Persson till kupolen och vi gick där ett tag, sen kom Tim och Madde :) sen har vi inte gjort så mycket mer, varit hemma hos Simon och hälsat på honom och Lina. =) sen åkte vi runt överallt kändes det som innan vi åkte mot mockfjärd. det är min dag ungefär..

mår fortfarande konstigt men det är ändå inte lika på nått konstigt sätt. ibland känner jag mig jättenere och vill bara sätta mig och gråta och ibland är det på topp. lite svårt att förklara precis men så är det på ett ungefär. vill börja må bra nu tack! måste verkligen göra nånting åt det här nu.

you're wonderful

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0