helgen

helgen har varit allt annat än dålig alltså!

i fredags så tog jag bussen direkt från skolan upp till leksand för att åka hem till Malin :)
satt först i hennes skola och väntade på bussen, men sen efter ett tag så gick/cyklade vi hem till henne efter att ha väntat på bussen i 45 minuter. Onödigt men whatever!
när vi kom hem till Malin så slog vi igång en film innan jag skulle in och duscha. efter att jag hade duschat så hade sofi ramlat in och det blev partystämning direkt (Y)
efter ett tag så skulle vi laga mat och det blev potatiskroketter med beasås och vin :) haha gött vare :D
sen ramlade michaela och alex in :) förfesten var igång och det var underbart! massa skratt och trevligt umgänge! 

halv 9 kom michaelas mamma och hämtade oss för att skjutsa oss till tåget. tågresan var mer än trevlig :)
väl framme i Rättvik var första stoppet i en buske för att tömma blåsan! sen var det bara att gå mot parken.

inne på parken hade jag jättekul! Vi ägde dansgolvet kan man väl säga ;) kan inte säga så mycket mer om själva parken.
efterfesten blev hos Malin där jag, Malin, Sofi, Jeppe och Persson skulle sova :) Persson stog för maten och den kan man väl säga att inte var sådär jättegod:P köttbullar, bacon, ägg och milda mat i en röra, ni kan ju tänka er själva hur det smakade. Men när man är full så spelar det ingen roll hur det smakar bara man får något att äta :) glömde att pommes friteskryddan oxå va med i röran! :P
Sen gick jag efter Persson ut och vi kom väl in vid 4 igen kanske och gick och la oss i bäddsoffan. kunde inte sova heller, låg och tänkte på allt som hände under kvällen vilket var mycket. Låg i Perssons armar och grät och han tröstade mig. somnade iaf med blöta kinder i hans famn och det kändes så bra. jag tycker verkligen om honom!

lördagen var väl inte den piggaste dagen. men det var det värt! åkte hem ganska tidigt. åt, tog ett bad sen åkte jag till honom <3

kan bara säga att det har varit en kanonhelg med mycket bra människor! :) kommer sent glömma den.

och jag vill bara berätta att jag tycker om honom hur mycket som helst.
jag är så lyckligt lottad som har hittat en så här bra kille.
kan inte beskriva känslan jag har, mer än att den är fantastisk.
I hope that you never leave me<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0