lovely

helgen är snart över och den har gått så himlans fort och det är ju lite tråkigt. men det är bara 5 dar till nästa helg :) får lov att se det positivt!

min helg har sett ut såhär:

Fredag: kom hem från skolan, gjorde sallad till tacosen. käkade och sen bar det av till jerusalem för att hyra film och köpa godis. Åkte sedan hem till Josephine och såg på film och hade det trevligt :) Malin var oxå med! tack för en härlig kväll tjejer =)

Lördag: gick upp 11 ungefär och åt frukost. vid tolv hörde jag av mig till bror min och frågade om vi skulle åka skoter i 21 graders kyla. Han var inte så jättetaggad på det men det var jag :D han sa att han var på väg men det slutade med att han kom hit 20 i 4. jag var lagomt glad då. Vi åkte ut iallfall och det var hur kul som helst! kan inte beskriva hur underbart det är att sitta där bakom och hålla i sig som fan för att inte flyga av! inte såg jag nånting heller för det blev is på mitt visir så det va ju inte så lyckat men det gjorde inte så mycket :)

Kom hem efter 1 timme ungefär och då kom Niklas. Skjutsade mamma och pappa till Svempa och Maria för att sedan skjutsa dom till floda. Åkte hem och såg på tv och väntade på att vi skulle hämta dom men det blev inte så och det var skönt :) gick upp och såg klart på en film sen skulle vi sova men så blev det ju inte :) men det gör ingenting! Somnade kanske halv 5 eller nått, har ingen som helst tidsuppfattning:P
Är ganska slut idag kan jag ju säga så det blir en lugn dag idag :)

ja det var min helg och den har varit bra som jag sa att den skulle bli (:

Niklas <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0